پاکت جارو برقی

پاکت جارو برقی

پاکت جارو برقی

پاکت جارو برقی

مزایای پاکت جاروبرقی

پاکت جاروبرقی استاندارد دارای فواید بسیار زیادب است که در این بخش برخی از آنها را بیان خواهیم کرد.

پاکت جاروبرقی به صـورت 5 لایه بوده و باعث می گردد ذرات معلق، گرد و غبار و سـایر آلـودگی ها از پاکت جاروبرقی عبـور نکرده و از گردش این ذرات که باعـث ایجاد بیمـاری و حساسیت های گوناگون میگردد در منزل و محـل کار جلوگـیری نماید و محیطـی مناسـب برای شـما و فرزندانتان فراهم می نماید .

بعلـت اینکـه در اتصـال لایه هـای مخـتلف برخـلاف سـایر پاکتـهای کاغـذی از هیچگونه چسـبی استفاده نمی شـود ( با استفاده از سیسـتم روز دنیا لمینت می‌شود) منافذ فیلـتر براحتی مسـدود نگردیده و در حجم ثابت در مقایسه با پاکت جاروبرقی امکان جذب گرد و غبار بیشتری را داشته و در نتیجه تعـداد مصـرف پاکت جاروبرقی نسـبت به کاغذی کاهش میابد. و همچنین بدلیل عدم ایجاد مقاومت نابرابر امکان پاره شدن این پاکت ها در دستگاه جاروبرقی منتفی گردیده و از نفوذ آلودگی به داخل دستگاه و صدمه به آن جلوگیری می نماید.

استفاده از سیستم پیشرفته در لمینت لایه های پاکت جاروبرقی باعث می شود در هنگام بکارگیری فشار کمتری به موتور جاروبرقـی وارد گردد و طـول عمـر جاروبرقی افزایش یابد.متأسفانه بدلیل عدم لمینت در تعداد زیادی از پاکتهـای وارداتی صدمات فراوانی به جاروبرقی ها وارد میگردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.